آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته یازدهم،ویزیت دکتر

1392/10/24 0:18
نویسنده : مامان نرگس
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

مامانی امروز هفته دهم تموم شد و هفته یازدهم شروع . خداروشکر

امروز ساعت 4 هم وقت داشتیم با دکتر مصدق و رفتیم خانم مهربونی بود . جواب آزمایشاتم رو دید و همه چی خوب بود و گفت یه چیزایی کمه برام نوشت که انجام بدم . سونو و آزمایش غربالگری هم نوشت و گفتن که هفته ی دیگه برم همونجا وقت بگیرم و انجام بدم و من هم گل روی شما رو ببینم .. بیصبرانه منتظرم .

دکتر گفتن که برنج و نون رو کم میکنم . نمک رو حذف میکنم و قند رو هم کم . جگر و کالباس نمیخورم و روزی 9 لیوان آب و ... . فشارم رو گرفتن 9 روی نفهمیدم چند بود و وزنم 65800 . البته فکر میکنم اشتباه شده . ماما گفتن که با ترازوی خونه هر روزی که خواستم برم پیش دکتر خودمو وزن کنم و بهشون بگم .

عکس شما تو این هفته ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ایدا
24 دی 92 9:17
خدا رو شکر که همه چی خوب بود. به امیدخدا از این به بعدش هم خوب و راحت میگذره
رزا
25 دی 92 12:55
میخوام باهات قهر کنم میدونی چند وقته به من سر نزدی[
مامان نرگس
پاسخ
عزیزم این چند وقته سرم خیلی شلوغ بود و وقت نمیکردم و اصلا خونه هم نبودم . این چه حرفیه که میزنی حتما میام پیشت
ادی
25 دی 92 19:23
خدا رو شکر که همه چی خوب بوده. چرا دکتر من ازمایش نمیده به من؟؟؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم . یعنی از اول بارداریت اصلا آزمایش ندادی ؟ شاید هم چون تحت نظر بودی حین معالجه ازت گرفتن .
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 0:31
ای جون یعنی این شکلی هستی.خبرای جدیدو بازم بگو منتظرم. وزنت خیلی خوبه من تواین دوران خیلی اضافه وزن پیدا کردم به خاطر همین بعد زایمان سختی رو سپری کردم.درسته نمکو حذف کن به صلاحت هست.خوش باشی مامان نو
مامان بهی
30 دی 92 23:32
ووواااااااااااااای خوش بحالت نرگسی سوغاتی انقده حال میدهههمنم می خواااااااااااام حامله شم دعا کن خوبب
مامان نرگس
پاسخ
ایشالله به زودی نی نی میاد عزیزم نگران نباش ..