آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ناب خدا

سونوی NT

1392/11/8 14:07
نویسنده : مامان نرگس
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل مامان شیطووون مامان الهی قربون اون صورت ماهت برم عزیزکم ..

مامانی امروز رفتم بیمارستان برای سونو و آزمایش غربالگری سه ماهه اول که رفتم صورت مثل ماهت رو دیدم قندعسلم قبلش شکلات خوردم و رفتم تو انقدر تکون تکون میخوردی که ضعف کردم برات بهترین لحظات عمرم بود و نمیتونستم حتی پلک بزنم مبادا کمتر ببینمت قربونت برم نازم دکتر همه ی قسمتهای بدنت رو بهم نشون داد و منم خدارو شکر کردم عزیزدلم حیف که بابایی نبود تا شما رو ببینه . پاهاتو برده بودی بالا شیطون . صدای قلبتو شنیدم عزیزم تاپ تاپ تاپ تند و تند میزد عسلم ایشالله که سالیان سال به سلامتی بتپه گلم . بعدش به آقای دکتر گفتم جنسیتش مشخص نیست گفت که نه هنوز کوچیکه ولی احتمال میدم دختر باشه گفت حالا بلند نشی بری لباس مباس بخری ها احتماله . چه دختر باشی و چه پسر برای ما هیچ فرقی نداره مامانی مهم اینه که شما سالم باشی و این که ما عاشقتیم .

اینم یه عکس از نیمرخ صورت مثل ماهت نفسم اونجایی که نوشته NB مماخته مامانی . ایشالله که همه چی خوب باشه و شما سالم سالم . جوابش یک هفته ی دیگه آماده میشه .

خدایا هزار مرتبه شکرت شکرت شکرت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ایدا
9 بهمن 92 10:34
عزیزممممم. مبارکت باشه گلم. ایشاالله که از این به بعدش هم به راحتی طی بشه و هیچ مشکلی نباشه
مامان نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
مامان بهار،مهرنگار
9 بهمن 92 18:59
ای جونم .نی نی نازه،ناز داره. عزیزم اگه تونستی به زیاد بخور ،ببچموندخمله خوش صورت و سفید رو میشه.شمبلیه هم پر موش می کنه.احتمالا می دونستی خواهر
مامان نرگس
پاسخ
نمیدونستم مرسی
عاطفه
9 بهمن 92 23:16
سلام مامانی نرگس ...بسلامتی سونوی nt هم رفتی و جوابش عالی بود ...خداروشکر..مراقب نی نی باش...بوس یه دنیا