آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته سیزدهم

1392/11/7 12:34
نویسنده : مامان نرگس
268 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام آلوی مامان خوبی قند عسلم الهی که خودم فدای تک تک سلولهات

مامانی به سلامتی هفته ی دوازده رو هم تموم کردیم و وارد آخرین هفته ی سه ماهه اول شدیم هورااااااااااااااااااا . خدایا شکرت . مامانی یه لالایی حفظ کردم و برات میخونم امیدوارم دوست داشته باشی عزیزکم .

مامانی دیروز کل خونمون رو جاروبرقی کشیدم و بعدش هم رفتم خونه مامان فاطمه آخه تولد زندایی سمیرا بود و دیگه بعدازظهر که شد یه کمردردی گرفتم که داشتم از ترس سکته میکردم و دیگه فقط دراز کشیدم و تا بابایی که اومد نیشخند حالم خوب شد مژه و مراسم شام و تولدون و عکس اندازون و کیک خورون و تازه شلم بازی واوه تموم شد و خسته اومدیم خونه و خواستم که بخوابم بدتر هم شد و دیگه انقدر آیت الکرسی خوندم و دعا کردم که نفهمیدم کی خوابم برد.

صبح هم یعنی ظهر دیگه بیدار شدم خدارو شکر حالم خوبه و مشکلی نیست.فردا هم که وقت سونوی غربالگری داریم و زنگ زدم پرسیدم که باید مثانم پر باشه یا نه که گفتن نه لازم نیست و خیلی خوشحال شدم و ایشالله فردا روی ماهت رو میبینم فرشته ی نازم . خدا کنه بتونن جنسیتت رو حداقل یه حدسی بزنن . همچنان دنبال اسم دختر هستیم . اسم مرسانا رو به بابایی گفتم خوشش اومد مخصوصا معنیش که هدیه ی خداونده ولی ریشه اش رو درآوردیم که عبری بود و پشیمون شدیم .

مامانی این هم عکس شما تو این هفته ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه
7 بهمن 92 22:41
سلامگلم...بابا بیشتر مواظب این هدیه خدا باش این ماهها خیلی حساسه ،تا 5 ماهگی خیلی حواست باشه که کار سنگین نکنی،برای جنسیت هم بگم که من رفتم پیش دکتر سولماز پیری برای سونوی nt و عربالگری در هفته 11 بهم جنسیت مانیاد رو درست گفت ،تمام تشخیصاش تا حالا درست بوده
مامان نرگس
پاسخ
آره دوستم حالم خوب بود گفتم خوبم دیگه مشکلی نیست که ولی بعدش پشیـــــــــــمان شده بودم در حد چی .دیگه دکترم گفت همینجا تو بیمارستان انجام بده و دیگه منم جای دیگه نرفتم ببینیم حالا حدس این دکتر درسته یا نه !