آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

این روزا ..

1392/11/12 14:25
نویسنده : مامان نرگس
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر

خوبی عزیزم ؟

منم خوبم خدارو شکر تو که خوب باشی منم خوبم .

قربونت برم عزیزکم . مامانی دیروز یه هدیه ی دیگه گرفتی از خاله ی بابایی .البته پسرونه . اشکال نداره گلم مهم اینه که به یاد ما بودن . همین کافیه . اگه پسمل باشی که خیلی برات خوشگله نازم..

چند روزی هست که مادر بزرگ مامانی اومده خونه مامان فاطمه و چند روزی هم هست که مادربزرگ بابایی اومده خونه عزیزجون هستن و ما هم چهارشنبه دعوتشون کردیم به خونمون برای شام و مامان فاطمه صبح اومد و برای نهار برامون آش دوغ خوشمزززه درست کرد خوردیم و هم برای شام کمکمون کرد . دستش درد نکنه و ایشالله همیشه سالم باشه و سایش رو سرمون .

خوشحال بودم که هوا داره گرم میشه که بتونم برم بیرون ولی ولی ازدیروز مامانی انقدرررررررررررر هوا سرد شده که نگو . مادر بزرگم میگفت که برادر بزرگه که بخار نداشت ببینیم برادر کوچیکه چیکار میکنه . اخه قدیمیها از اول دی تا ده بهمن رو میگن چله بزرگه یا همون برادر بزرگه و از اون به  بعد رو میگه چله کوچیکه و برادر کوچیکه.حالا هم مثل اینکه برادر کوچیکه داره خودشو نشون میده .

این روزا از علایم بارداری همچنان درد سینه رو دارم و احساس خستگی و نداشتن روحیه ثابت طوری که دیروز که با بابایی بیرون بودیم و خوب و خوش یه دفه انقدر دلم گرفت که دلم میخواست گریه کنم و بغضم گرفته بود و به خاطر بابایی نذاشتم به اونجا برسه ولی بابایی که منو تو اون حالت میدید ناراحت بود .

خیلی خوشحالم که فردا سه ماهه اول رو تموم میکنیم و وارد ماه چهارم میشیم و سه ماهه دوم که مهمترین اتفاق تو این سه ماهه دونستن جنسیتت هست و احساس اولین حرکاتت. مامانی به فدات نفسم . امروز 12 بهمن و دو ماه پیش بود که متوجه شدیم که مهمون دلم شدی عسلم .خدایا شکرت . خدایا هیچ زنی رو در حسرت مادر شدن نذار..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

faezeh
12 بهمن 92 15:07
سلام عزیزم ایشاا... بارداری خوبی رو تجربه کنی تقریبا دوران بارداریمون با هم یکیه.خوش حال میشم به وب منم سر بزنی.
مامان نرگس
پاسخ
اومدم
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 11:48
آخه مبارکه.عزیزم مواظب باش سرما نخوری. خدارو شکر انشالله بقیه شم به خوشی تموم بشه،یه نی نی نازو تپل بیاد تو بغلت.
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم .. آره انشالله