آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

3 ماه تمام شد ..

1392/11/13 12:59
نویسنده : مامان نرگس
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ..

مامانی امروز سیزدهم هست و سه ماه تموم شد و وارد ماه چهارم شدیم ایشالله به سلامتی بقیش هم بگذره و بیای تو بغلم گل نازم ..

امروز صبح رفتم آزمایش دادم و سه تا از این شیشه های آزمایشگاهی ازم خون گرفتن و جوابش رو زده بود 26 بهمن و ازشون پرسیدم که چرا انقدر طولانی و گفتن که چون آزمایشت تخصصی هست و گفت که برای جوابش بهت زنگ میزنیم که آماده شد. آخه من فکر میکردم 2 یا 3 روزه بدن و منم میرم پیش دکترم .غربالگری رو یه هفته ای دادن نمیدونم این چیه که انقدر طول میکشه .برای همین هم برای بیست و هفتم وقت گرفتم ساعت 11 برم . که احتمالا برام غربالگری مرحله دوم رو هم بنویسه که وقت بگیرم چون غربالگری دوم یه آزمایش خون داره بین هفته 15 تا 17 هست و یه سونو بین هفته 18 تا 20 .

آهان یادم رفت بگم پنجشنبه با بابایی رفتیم بازار مبل سرویس نوزادی ببینیم و یه مدل مارک چیلک خوشمون اومد

اینم یه مدل دیگه تو همون رنج قیمت  .. اونی که اونجا دیدیم کمدش سه در بود و تختش نوجوان هم میشد ..

 

و رفتیم داخل وای خدای من محشر بود انقدر خوشگل بود که نگو خیلی خیلی ساده بودا ولی شیک قیمتشو بگو یه کمد دو در و یه تخت نوزاد 8و نیم میلیون و سرویس کاملش که یه دراور و یه شلف اضافه میشد 11 و نیم میلیون .. رفتیم بالسا همون مدلی که خیلی دوست داشتم پوپو

سرویس کاملش 4 و نیم . آپادانا هم یه مدل خوشم اومد

سرویس کاملش 2 و 800 .. همینجوری میرفتیم جلوتر و ارزونتر میدیدم نیشخند همین زیاد نگشتیم همه جارو و بعدش رفتیم یه بستنی سنتی زدیم و من یه ذرت مکزیکی هم خوردم و رفتیم خونه . ولی خیلی کیف میده برات خرید کردن ها عزیز دلم حالا بذار مطمین شیم از جنسیتت گلم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mamanenini
13 بهمن 92 13:09
سلام عزیزم وب جالبی دارید.انشاا.. که به خوبی و خوشی نی نی گلتون میاد به کانون گرم خانوادتون. راستی ما به روز شدیم.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.
ادی
13 بهمن 92 23:36
چه جالبببببب. منم این دو تا مدل چیلک رو خوشم اومد ولی راستش قیمتش رو اصلا نتونستم هضم کنم!!!!!!! منم دنبال یه چیز ساده هستم. سایت آوید هم سر بزن.
مامان نرگس
پاسخ
آره .. خیلی گرووووووووون بود .. آره یه مدل ساده و سفید . چون همینجوری وسایل نینی ها رنگی پنگی هست کمدشون هم که رنگی باشه خیلی شلوغ میشه ..