آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته چهاردهم و سه ماهه دوم

1392/11/15 12:22
نویسنده : مامان نرگس
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلوی مامان الهی قربونت برم عزیز دلم

هفته سیزدهم و سه ماهه اول به سلامتی تموم شد . خداروشکر ایشالله که از این به بعد هم به خوبی بگذره .. امروز صبح که بیدار شدم از پنجره که بیرون رو نگاه کردم داشت برف میومد و رو زمین هم نشسته بود . خیلی حس خوبیه اینکه صبح که بیرون رو نگاه میکنی یه دفه ببینی برف اومده .. حرفامو تو پستای قبلی گفتم و چیزی یادم اومد میام مینویسم .. خیلی دقت میکنم که متوجه بشم حرکتت رو .. بیصبرانه منتظرم نفسم ..

دوست دارم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
15 بهمن 92 23:28
وای وای خدایا نی نی سلامتی رسید به هفته 14 ...نانازی زودی بزرگ شو که همه منتظر قدمای نازتن