آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

اولین سالی که من یک مادر هستم

1393/1/30 23:43
نویسنده : مامان نرگس
362 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دخترک مامان

مامانی امشب شب ولادت حضرت زهرا ست و فردا رو روز زن و روز مادر نامیدن و به یمن وجود پاک شما فرشته کوچولو من هم نام مقدس مادر رو گرفتم و این خخخخخخخخخخخخیلی خخخخخخخخخخیلی باارزشه و انشالله خودت هم همچین روزی همچین حسی رو تجربه میکنی و متوجه میشی .. من که زبانم قاصره از بیان حس مادر بودن مخصوصا تو چنین روزی .. سال دیگه که کنارم هستی تو چنین روزی تکمیل میکنی مادر بودنم رو عشقم ، ازت ممنونم فرزندم ، ازت ممنونم خدای مهربونم ، خدایا شکرت ، خدایا به زودی قسمت همه ی اونایی بشه که در انتظار هستن انشالله ..

امروز شما 23 هفته و 5 روز داری و یا 5 ماه و 15 روز ، مامانی این روزا بعد از اینکه پنجشنبه خونه ی دلخواهمون رو پیدا کردیم و قرارداد بستیم افتادیم به جمع کردن اسباب و اثاثیه مون با مامان فاطمه همینطور کمک پرنیای عمه . 20 اردیبهشت تخلیه میکنیم اینجارو . اون خونمون خیلی خوشگله و عالی و لحظه شماری میکنم برای چیدن وسایلت تو اتاقت عزیزکم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
31 فروردین 93 1:45
نرگس جون روزت مبارک عزیزمهزار سال باشی و سایت بالا سر ناز دخترت ،خونه جدید هم مبارک با دل خوش وسایلای ناز نی نی رو بچینی،عکساشم برای ما بزار تا ما هم لذت ببریم
مامان نرگس
پاسخ
همینطور برای شما عزیزم .. خیلی ممنون .. چشم حتما .. وسایل هر چی که میخریم میبریم خونه مامانم تا بعد از اسباب کشی ببیریم خونمون و اوننجا یه دفعه بچینم ..