آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته بیست و ششم و هفته آخر از ماه ششم

1393/2/8 7:59
نویسنده : مامان نرگس
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی مامان .. آوای خوش زندگی مامان و بابا .. مامانی این هفته که بگذره ماه ششم تموم میشه و وارد ماه هفتم میشیم به سلامتی ..

دختر قشنگم مامانی خوبی عزیزکم مامانی فدای قد و بالات.. مامانی دیروز بلاخره رفتیم پیش دکتر مژگان محمدی و جواب آزمایشم رو دید و گفت همه چی خوبه و خدارو شکر دیابت نداشتم و گفت که یک ماه دیگه برم و خداروشکر این ماه دیگه آزمایشی ندارم و پرسیدم که سونو سه بعدی لازم نیست گفت که لازم نیست و ما اصلا نمینویسیم چون ضرر داره و همونی که خودم هم میدونستم که مایع آمنیوتیک رو داغ میکنه و برای بچه ضرر داره .. صدای قلبت رو هم شنیدم عشق مامان .. از کتابفروشی اونجا هم مثل همیشه برات کتاب خریدم  دو تا کتاب شعر ..

 این روزا با مامان فاطمه کم کم یه خریدهایی رو انجام دادیم و دیشب با بابایی رفتیم خونمون پنجره اتاقت رو اندازه گرفتیم که امروز با مامان فاطمه بریم پرده بخریم و بعدش بقیه ی وسایل ها رو کارتن کنیم که آخر هفته ی بعد اسباب کشی داریم و بعدش هم بریم تخت و کمدت رو سفارش بدیم نازگلم .. خونمون هم در حال رنگ شدن هست ..

یه روزایی خیلی خیلی تکون میخوری مثل جمعه که خونه عزیز بودیم و جوری تکون میخوردی که دستم که کنار شکمم بود هم تکون میخورد و من این شکلی تعجب شده بودم  و یه روزایی هم خیلی خیلی کم مثل دیروز ناراحت .. ایشالله امروز جبران کنی و منو خوشحال .. ساعت 6 که بیدار شدم و رفتم دستشویی و اومدم دیگه خوابم نبرد و بابایی هم رفت سرکار و منم اومدم اینجا تا برات بنویسم ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه دوست
8 اردیبهشت 93 9:09
سلام مامان مهربون. من اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم.منم مثل شما یه پسملی نازنازی تو دلم دارم که الان تو هفته 22 هستش. دقیقا شما یکماه از من جلوترین. نوشته هاتونو که می خوندم دیدم شما هم مثل من نگران تکون خوردن هاش هستین. منم همش نگرانم.آخه تا دیروز خیلی تکون می خورد و از دیشب کم شده خیلی نگرانشم.خدا کنه این 9 ماه به خیر و خوشی تموم شه. دوستم مراقب خودت و آوا خانمی باش.
مامان نرگس
پاسخ
salam mamani.merc k oomadin pishemoon.omidvaram shoma ham be salamati in doran ro begzarooni