آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

جا مونده از دیروز ..

1392/11/16 13:05
نویسنده : مامان نرگس
194 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز این عکسو میخواستم از سن شمار وبلاگت بذارم نتونستم و امروز موفق شدم ..

و این عکس از جوراب های خوشگلمون که کار دست مادربزرگ زندایی سولماز هست .. خیلی دوسشون دارم .. خوشگلن .. دستشون درد نکنه .. ایشالله خدا بهش سلامتی بده .. این جوراب شماست ..

اینم جوراب من .. ایشالله میای و با هم پامون میکنیم و اون موقع هست که ضعف میکنم برات گلم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدیقه
16 بهمن 92 13:24
سلام عزیزم . مواظب خودت و نی نی باش منم یه نی نی تو دلم دارم .بافتنی ها قشنگ بودن برایهای دنیا
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم .. ایشالله به سلامتی ..
fariba
17 بهمن 92 12:57
سلام نرگس خوبم.خوبی خانومی؟احوال نی نی نازت چطوره؟خاله قربونش بره.خانومی خیلی مراقب خودت باش. واسه من و امثال منم خیلی دعا کن انشاالله این احساس قشنگ زودی قسمت ما هم بشه
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم .. خوبیم خداروشکر .. انشالله که به زودی زود تو هم یه مامان مهربون میشی عزیزم .. توکلت به خدا باشه ..