آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

آزمایش - تولد مامانی - هفته دهم

1392/10/17 19:26
نویسنده : مامان نرگس
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان قربونت برم که الان اندازه ی زیتون هستی ..

از شنبه میگم که رفتم آزمایشم رو دادم و وقت گرفتم برای دکتر که بیست و سوم دی ساعت 4 بعدازظهر دکتر مصدق . اولین باره که میریم پیشش احتمالا کارش خوبه که انقدر هم سرش شلوغه . خوب شد زود زنگ زدم یعنی حالا وقت داشتم . روزای زوج بعدازظهرها هستش و روزای فرد صبح ها .

یکشنبه شب هم عزیزجون و آقاجون ( مامان و بابای بابا هادی ) هم رفتن مکه و راهیشون کردیم ماهم باهاشون ثبت نام کرده بودیم ولی به خاطر وجود شما و همینطور امتحانات باباهادی کنسل کردیم و اونها رفتن و ایشالله وقتی شما اومدی و بزرگ که شدی با هم میریم . ایشالله به سلامتی برگردن و سوغاتی های خوب خوب بیارن برامون چشمک

و اما دیروز دوشنبه 16 دی تولد 26سالگی مامانی بود و البته اولین تولدم با حضور مبارک شما . قربونت برم عزیزم . و دیشب هم خونه دایی جواد بودیم و با حضور دایی داود و برو بچشون که کلی آتیش سوزوندن و مامان فاطمه و باباجون جشن گرفتیم و کلییی عکس گرفتیم و خندیدم و بازی کردیم و خوردیم البته من که فقط تونستم شام بخورم و بس این روزا هضم غذام کند شده و نمیتونم غذامو کامل بخورم یهو وسط خوردن غذا سیر سیر میشم و یکم صبر میکنم و دوباره ادامه میدم . خلاصه که خوش گذشت و به امید خدا سال دیگه شما تو بغل مامانی 5 ماهه هستی و کلی به خاطر وجودت خدا رو شکر میکنم نفسم .

و اما هفته دهم هم شروع شد و هر روز و هفته ای که میگذره خیلی خوشحال میشم چون هم شما بزرگتر میشی و هم اینکه از روزای مونده کم میشه . الان شما میتونی صدای منو بشنوی قربونت برممممممممممممم من .. شکمم یه کوچولو که فقط خودم متوجه میشم زده بیرون و هر روز صبح که بیدار میشم میرم جلوی آینه اول یه نگاه به شیمکم میندازم و نازت میکنم و قربون صدقت میرم . روزی که شما دو ماهه شدی از خودمون عکس انداختم از نیم رخ و میخوام هر ماه با همون لباسا و ژست از خودمون عکس بگیرم تا وقتی شما به دنیا اومدی جالب میشه خودم که خیلی دوست دارم .

راستی با یه مشورت اسم کیانا و کیاناز هم خط خورد و کهربا و آرمیتا جاشونو گرفتن ولی هنوزم قطعی نیستن ..

و عکس شما تو این هفته از زندگیت ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥مام پارسا♥
18 دی 92 2:12
سلام نرگس جونم....خوبی قربونت برم تولدت مبارک عزیز دلم...ایشالله سال دیگه نی نی نازت تو بغلته وای نرگسی چند تا پست آخر رو خوندم و کلی غش و ضعف رفتم....انقدر خوشحالم که کی بینم خوشحالی...ایشالله همیشه شاد باشی گلم نرگسی یهویی یاد دردودلهایی که با هم می کردیم افتادم...یادش بخیر...خدارو شکر که الان دیگه جنس حرفامون فرق کرده...یادم باشه برم امامزاده یحیی واسه زیارت و شکرگزاری...تو هم اگه مسیرت به ساری افتاد یه سر برو اونجا...اصلاً خبرم کن تا با هم بریم ایشالله خودش حافظ نی نی نازت باشه
مامان نرگس
پاسخ
عزیزمیییییییی .. حتما جای من هم زیارت کن و حتما حتما یه روز میام پیشتون ..
ایدا
18 دی 92 9:59
عززیییزم. ایشاالله که راحت طی کنی این دوران رو. خانمی تا نه ماه دیگه که نی نی میاد کلی اسم عوض می کنی!! تازه ممکنه نینی بیاد و یدفعه ببینی یه اسم دیگه براش گذاشتی
رزا
18 دی 92 16:59
مامان شدی نمیای به ما بی نی نی ها سر بزنی ............
مامان نرگس
پاسخ
نه عزیزم این چه حرفیه ..