آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

روز 45

1392/9/28 13:22
نویسنده : مامان نرگس
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مامان

مامانی دیروز رفتم پیش دکترم و حال شمارو ازم پرسید و میگفت بچمون چطوره گفتم خووووووب

فکر میکرد رفتم برای سونو گفتم که سونو شنبست و امروز برای چیز دیگه ای اومدم . تو این مدتی که من میرم این بیمارستان تا حالا انقدر شلوغ ندیده بودم . کلی منتظر نشستم تا پذیرش نوبتم بشه و ساعت 12 رفتم داخل و ساعت 1 هم خونه بودم . اومدنی از کتابفروشی اونجا یه کتاب دیگه خریدم برات عزیز دلم و تو راه یکمیش رو خوندم .

اومدم خونه و زودی نهار آماده کردم و خوردم و زودی هم برای شام قورمه سبزی درست کردم آخه عزیزجونت و آقاجون میخواستن بیان خونمون و تمیز کاری کردم و دیگه نا نداشتم و یه ساعتی خوابیدم و کلی انرژی گرفتم .

یه موقع هایی یادم میره که شما تو دل مامانی هستی و یه کارایی میکنم و بعدش میگم واااااااای خدا به نینیم چیزی نشده باشه و اون موقع هست که پشیمونی میاد سراغم . پری شب یه کاری کردم همینجوری نشسته بودم یه دفعه با خودم گفتم بذار این مبل و بذارم اون طرف بابایی هم خوابیده بود و خلاصه کلی بکش بکش مبل انجام دادم و آخرش کمر درد گرفتم و واییییییییییییی دیگه داشتم ازترس میمردم و تازه خیلی هم بد شد ولی جرات نکردم دیگه ادامه بدم و همونجوری گذاشتم تا فردا و رفتم خوابیدم ولی همچنان عذاب وجدانننننننننن داشت منو میکشت که چرا من همچین کاری کردم اگه به شما چیزی بشه من اون موقع میمیرم و بابایی هم صبح که داشت میرفت سرکار کلی دعوام کرد و ناراحت شد و از سرکار که اومد مرتب کرد و میگفت من کمرم درد گرفت تو چجوری اینارو جابه جا کردی  منم که همش این شکلی بودم خجالتناراحتاسترسنگران ولی دیگه قول دادم که حواسم به شما باشه و اذیتت نکنم...

فعلا تا شنبه که میخوام ببینمت مامانی میام و تعریف میکنم . دوست دارم خیلی زیاد ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهی
29 آذر 92 18:21
سلام سلام می بینم که اددم نکردم اشکال نداره میرم یه پست جدید به مناسبت تو می زاااارمممم ببین مواظبت نی نیمون باش وگرنه بد می بینی هااا
ایدا
30 آذر 92 10:42
ماماننی دوست داشتنی یلدات مبارک عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممم
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 2:30
خوشحالم الان خوبی ولی دیکه این کارو نکن . خدارو شکر نی نی خوشگله خوبه انشالله همیشه خوب باشه.
مامان نرگس
پاسخ
به هیچ وجه دیگه از اینکارا نمیکنم