آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته نهم

1392/10/10 18:35
نویسنده : مامان نرگس
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگیل مامان عشقم آرامشم نفسم قربونت برم عزیزکم امروز 57 روزته مامانی و هفته نهم رو شروع کردیم . کی میشه بیام بنویسم هفته ی سی و نهم شروع شد ؟

خوبی اون تو ؟ جات خوبه ؟ راحتی ؟ عزیز دلم ایشالله همیشه سالم باشی عسلم

من هم خوبم و گفته بودم که خیلی زود خسته میشم و همش دوست دارم استراحت کنم یه موقع هایی دلم یه کوچولو درد میگیره ولی خیلی زود خوب میشه .خوشحالم این ماه دومی هست که پری جان تشریف نمیارن عینک . سرماخوردگیم خوب شد خداروشکر فقط این آلودگی هوا هم برطرف میشد عالی بود اون موقع میتونستیم بریم بیرون باهم بگردیم خرید کنیم لذت ببریم . خسته شدم از بس تو خونه موندم . دوست دارم زودتر بدونم دخملی یا پسمل تا بریم برات خرید کنیم وای وای سرویس خوابا رو که میبینم دلم ضـــــــــــعف میره .

هنوز که از ظاهرم معلوم نیست شما مهمون دلم شدی . چند روز قبل از اینکه جواب آزمایش بارداری رو بگیرم با بابایی رفتیم برام خرید کردیم و یه شلوار جین تنـــــگ هم خریدم که هنوز نپوشیدم آخه دلمو فشار میده و به خاطر شما نمیپوشم امیدوارم بعد از به دنیا اومدن شما زودی لاغر شم و بتونم تنم کنم آخه دوسش دارم ..

درباره اسمت بگم که اگه پسمل باشی بابایی از خیلی خیلی وقت پیش انتخاب کرده و شما کوروش مامان میشی ولی هنوز برای اسم دختر به توافق نرسیدیم و خیلی سخته انتخابش من آنیتا رو دوست دارم ولی بابایی میگه اصلا نمیشه و دلیلش رو هم گفت و من هم قبول کردم . کیانا و کیاناز  هم هستن ولی هنوز مطمین نیستیم .

این هم عکس شما تو این هفته گلگلک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میم مثل مادر
10 دی 92 20:46
سلام امیدوارم این دوران با خوبی و آسایش زود سپری بشه و در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید.شمردن هفته ها و روزها خیلی سخته ولی در نهایت یک روزی تموم میشه
مامان نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم
ادی
13 دی 92 11:34
چشم رو هم بزای هفته 39 هم میشه. برای من که خیلی داره دیر میگذره. امیدوارم برای تو زود بگذره. اسمش هم خیلی قشنگه نامدار باشه
مامان نرگس
پاسخ
واقعا هم همینطوره .. خیلی ممنون