آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ناب خدا

5 سال گذشت ...

1392/10/3 21:08
نویسنده : مامان نرگس
242 بازدید
اشتراک گذاری

3 دی 87 من و بابایی عقد کردیم و از اون روز 5 سال میگذره حالا با وجود تو ما خوشبختر از هر موقع دیگه هستیم . خیلی خوشحالم که دارمت و همینطور خوشحالم که یه زن هستم و میتونم یه همچین حس فوق العاده ای رو تجربه کنم ازت ممنونم عزیزکم که اومدی و قول بده تا همیشه پیشمون بمونی . خدایا شکرت .. ایشالله سال دیگه این موقع تو بغلم نشستی و یه نی نی 5 ماهه شیرین شدی واسه خودت و منم هی میخورمت و میبوسمت ..

امروز به خاطر شما رفتم ماهی تازه خریدم و درست کردم و خوردم که به شما ویتامینای خوب خوبش برسه .. از امروز صبح گلوم درد میکنه و هی آب نمک قرقره میکنم تا بدتر نشه ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیدا
3 دی 92 22:00
ایشاالله که همیشه شاد وخوشبخت باشید و جمع ۳ نفرتون جمع باشه همیشه.مواظب هر دو تاییتون باش.
مامان نی نی کوچولو
5 دی 92 20:59
سلام مامان نرگس گلتبریک میگم عزیزم انشاالله سالیان سال پابه پای هم همراه نی نی خوشگلتون خوشبخت باشینواز خدا میخوام همه ی نی نی های مهربون سالم وسلامت بیان توبغل مامانای مهربونشون نی نی شما هم همینطورانشاالله سال بعد 3 تایی باهم جشن میگیرین عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی ممنون.. الهی آمین