آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

اولین ویزیت دکتر بعد از اومدن نی نی

1392/9/16 14:24
نویسنده : مامان نرگس
177 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که با مامان صحبت میکردم نظرمو عوض کرد و گفت نمیخواد بری آزمایش بدی همونا رو ببر یه چیزی میشه دیگه . منم نرفتم آزمایش و رفتم دکتر و با جواب اون دوتا آزمایش . دکترم خیلی خوشحال شد و گفت نگران این جواب نباش  دو هفته ی دیگه یعنی 30 آذر بیا پیش خودم سونوت کنم تا بچه رو ببینیم نوشت که وقتی اومدم بفرستن پیش خودش برای سونو . خیلی خوشحال شدم و خدارو شکر کردم و به مامانم زنگ زدم گفتم و به بابایی هم همینطور . مامانم گفت من به مادر شوهرت میگم و مژدگانی ازش میگیرم . اومدم خونه و زنگ زدم إشغال بود و حدس زدم که داره با مادر شوهری صحبت میکنه و خودش زنگ زد و گفت که گفتم بهش و خیلی خوشحال شد و مثل اینکه دو تا از خاله های شوهری هم اونجا بودن دیگه اونا هم فهمیدن در نتیجه کل فامیـــــــــل نیشخند. نماز ظهرم رو که خوندم مادر شوهری زنگید و کلیییییییی تبریک و خوشحالی و بعد هم خواهر شوهری . مامانی ببین چقدر خاطرخواه داری !

تو لابی بیمارستان که یه کتاب فروشی هست و کلی کتاب درباره بارداری و نوزاد و .. داره همیشه که از اونجا رد میشدم خیلی دلم میخواست بیای از اونجا کتاب بخرم و امروززززز بلاخره خریدم یه کتاب هفته به هفته بارداری و یه کتاب تقویت هوش 3 تا 6 ماه رو فعلا . قربونت برم من که وقتی بیای میخوام کتاب برات ورق بزنم و از همون اول کتابخونت کنم تا مثل مامانی نشی .ماچ

برای نهارم خوراک لوبیاچیتی درست کردم از اونجایی که به خاطر مشکل بابایی تو غذاهامون حبوبات نیست از این به بعد سعی میکنم برای خودم درست کنم تا همه ویتامین ها به شما برسه و خوب رشد کنی عزیزم .

دیشب که با بابایی داشتیم انار میخوردیم گفتم که شنیدم اگه 40 نوع میوه بخوری تو دوران بارداری بچه خوشگل میشه و با بابایی شمردیم و من هم نوشتم تا میوه هایی رو که خوردم رو علامت بزنم و ببینم میشه تو این 9 ماه همشو خورد .

1- آلبالو   2- ازگیل    3- آلو   4- انار   5- آناناس    6-انبه   7-انجیر   8-انگور   9-بادام    10-به

11-پرتقال   12-پسته   13-تمشک   14-توت   15-توت فرنگی   16-خربزه    17-خرما   18-خرمالو

19-خیار    20-زغال اخته    21- زردآلو    22-زیتون    23-سنجد    24-سیب    25-شلیل

26-طالبی   27-فندق   28-کیوی   29-گردو   30-گریپ فروت   31-گلابی    32-گوجه سبز

33-گیلاس    34-لیموشیرین   35-موز   36-نارگیل   37-نارنج   38-نارنگی  39-هلو   40-هندونه

اینم لیستش ...

مامانی نیت کردم قرآن رو ختم کنم برات که سالم باشی و این مدت به سلامتی بگذره و بیای بغلم عزیز دلم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
16 آذر 92 17:15
ایشاالله که یه دوره بارداری راحت و بدون دردسر رو طی کنی و نی نی نازت صحیح و سالم بیاد بغلت
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم