آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

سن نی نی نازم ..

1392/9/12 21:43
نویسنده : مامان نرگس
159 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون سنت برم من عزیزممممممممممممممممممم

که به جای سنت قبلا زده بودم انتظار برای اومدنت که تقریب 2 سال و 2 ماه بود . عوضش کردم و طبق سن حاملگی اگه بخوام بگم میشه 29 روزت عزیزم ازین به بعد سن شما رو نشون میده زندگی منننننننننننن ...

ولی خوب تا اینکه شما بیای تو بغلم خیلی راه داریم و روز شماری میکنم برای اون لحظه .

وای که چقدررررررررر موقع خوندن خاطرات زایمان مامانای وبلاگی گریه کردم و مو به تنم سیخ شده . ایشالله که واسه ما هم یه خاطره خوب و به یادموندنی میشه همراه سلامتی شما عزیز دلممممممممم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مريم مامان اميران
12 آذر 92 22:57
انشاالله هميشه دلت شاد باشه خانوم خوشگل ، اگه بدوني چقدر خوشحال شدم مباركت باشه ، انشاالله به سلامتي فارغ شي عزيزم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی مرسی مرسی انشالله
مامان محیا(ارام جانم)
12 آذر 92 23:50
خداروهزاربارشکر.بامیددراغوش گرفتن جوجو
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم