آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

این هم مدرکش ..

1392/9/12 21:34
نویسنده : مامان نرگس
144 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ اولین روز پری 13 آبان هست که سن حاملگی فردا میشه 4 هفته . هورااااااااااااااااا .. تاریخ زایمان هم میشه 20 مرداد 93 . دیگه تو این مدت واسه خودم دکتری شدم  .

الهی من خودم فدای تک تک اون سلول هات عزیز دل مادر ...

نمیدونی که تو خونه همش دور خودم میچرخم اصلا نمیدونم میخوام چیکار کنم !!!!!!

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیلــــــــــــــــــــــــــــی خوشحالم . به مامانم هم زنگ زدم گفتم خوشحال شد و گفت خدارو شکر خوب حالا دیگه مواظب باش .

فردا صبح زنگ میزنم بیمارستان اگه دکتر باشه و وقت بهم بده میرم پیشش حتما .

تو این مدت چقدر خون دل خوردم ها . چقدر غصـــــــــــــــه . چقدر گریــــــــــــــه کردم . افسرده شدم . چقدر بابایی رو اذیت کردم .

چقدر کیفور میشم موقع انتخاب موضوع دوران شیرین بارداری . الهی که شکرت . زبونم قاصره (درست نوشتم ؟ ) از شکر نعمتت خداجون ....

الهی همه ی اون دوستانم که منتظرن هر چه زودتر نتیجه مثبت بگیرن من هم از خوشحالی اونها خوشحال بشم انشالله ...

دیگه از این به بعد زود زود میام از حال و احوالمون مینویسم عشقم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)