آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

ناب ترین حس دنیا

1393/1/19 19:55
نویسنده : مامان نرگس
425 بازدید
اشتراک گذاری

 خدایا شکرت

سلام دختر شیطون مامان . عشقم نفسم زندگی آرامش آرزوی من .. مامانی قربونت بره عزیزکم یه نیم ساعت پیش که داشتم غذا درست میکردم پای اجاق گاز بودم که شروع کردی به تکون خوردن و اما نه مثل همیشه با قبل خیلی فرق داشت و کامل حس میکردم انگار با پاهات داشتی لگد میزدی قربونت برم که کلی ذوق زده شدم و خداروشکر کردم و اومدم به پهلوی چپم دراز کشیدم که بیشتر تکون خوردی و حس کردم و بعد برات لالایی هایی رو که قبلا گفتم رو خوندم و همینجور که میخوندم و نوازشت میکردم به شکمم نگاه کردم که یه دفع یه تکونی خوردی که از روی شکمم دیدم و وااااااااااااااااای دیگه غیر قابل توصیفِ و نمیتونم چیزی بگم از حس اون لحظه و شروع کردم به گریه کردن و خدارو شکر کردن و به پاکی تو قسم دادم خدارو که هر کسی که آرزوی بچه دار شدن داره دامنش سبز بشه و این روزا رو تجربه کنه انشالله .. خلاصه که منو بردی فضا و حالم رو دگرگون کردی وروجک مامان ..

راستی امروز صبح رفتم که آزمایش بدم گفتن که تاریخش برای اردیبهشت هست و اگه الان بخوای انجام بدی هزینش آزاد میشه و پرسیدم و گفتن که آزمایش خاصی نیست که حتما باید تو زمان مشخصی انجام بشه و منم از اونجا مستقیم رفتم خونه مامان فاطمه و با هم صبحانه خوردیم و دم ظهر هم رفتیم بیرون و سه تا اسباب بازی که لاکپشت و کرم و زنبور بود خریدیم و کوکی بودن و حرکت میکردن خیلی بامزه بودن . ایشالله که به سلامتی بیای و ازشون استفده کنی دخترم .. فرشته ی من ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا و بابا سامان
20 فروردین 93 19:34
سلام دوست خوبه من.... مطالبت و از اول ی مرور کردم چقدر جالب مینویسی... خدا آوای ناز و براتون حفظ کنه و صحیح و سالم تو بغلتون جا بده.. ما هم منتظر دختر گلمون هستیم 27 اردیبهشت اگه دیر و زود نشه و خدا بخواد وارد این دنیا میشه... امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم.. به ما هم سر بزنید..
مامان نرگس
پاسخ
سلام .. خیلی ممنون که وقت گذاشتین .. انشالله نی نی شما هم به سلامتی بیاد ..