آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

5 ماه تموم و شروع ماه ششم

1393/1/16 7:54
نویسنده : مامان نرگس
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان

مامانی کلی نوشته بودم همش پرید و الان اینجوریم کلافه..

سیزدهم گذشت و 5 ماه شما هم تموم شد و وارد ماه ششم شدیم و بیصبرانه لحظه شماری میکنم برای دیدنت گل دخترم ..

سر سیزدهم هر ماه از خودمون عکس میگیرم و این ماهم اینکارو با یه روز تاخیر انجام دادیم و با عکس ماههای قبل مقایسه میکردم چقدر شکمم بزرگ شده و خودم نمیدونستم و خیلی جالب میشه ماههای دیگه رو هم دید ..

یه چیزی که یادم رفته بود بگم این بود که وقتی رفته بودیم خونه ی عموجون عید دیدنی ستایش که میشه دختر عموی شما و 5 سالشه برای شما یه پاکت درست کرده بود و روش هم خودش نوشته بود و توش هم پول گذاشته بود برای عیدی شما . ستایش کلاس قرآن رفته و خیلی خیلی خوب هم میتونه بخونه و به همین خاطر میتونه فارسی هم بخونه و بنویسه . ماشالله دختر باهوشیه . تازگی هم کلاس یوسی مس رو تموم کرده و مثل اینکه اعداد و جمع و تفریق و ازاین جور چیزا یادشون میدن که اینم خیلی خوب یاد گرفته . اینم پاکتی که گفتم . برات یادگاری نگهش میدارم ..

کلی نوشته بودم با حسی که همون موقع اومده بود که پرید و الان هم دیگه یادم نمیاد دقیقا چی بودن چون دیروز بود .. الان هم که میبینی ساعت تقریبا 8 صبحه من از ساعت 6 بیدار شدم و خوابم نبرد و باباهادی هم بعد از چند روز تعطیلی رفت سرکار و منم اومدم اینجا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
16 فروردین 93 18:13
سلام نرگس جون ،وای خدایا شش ماهه شدی عزیزم مثل برق و باد داره میگذره به سلامتی نی نی نازت رو به زودی میبینیدوران حاملگی خیلی شیرینه تا میتونی ازش لذت ببر ،مخصوصا که خواب نی نی رو هم ببینی تا چند روز تو فضایی انگار
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم .. آره همینطوره ..