آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

شروع هفته بیست و دوم

1393/1/11 16:31
نویسنده : مامان نرگس
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ مامان  انار من

مامانی هفته ی بیست و یکم هم به سلامتی گذشت و داریم نزدیک میشیم کم کم به دیدار هم دیگه که لحظه شماری میکنم برای اون لحظه .

این روزا حالم خوبه خداروشکر طوری که شک میکنم به اینکه واقعا من باردارم و یه نینی خوشگل موشگل که دخمل هم هست تو دلم دارم ؟ دیشب 3 بار بیدار شدم برای دستشویی رفتن و شیمکم هم زده بیرون و مشخصه . نوک می می هام هم تیـــره شده و ترک خورده و باز شده و بزرگ هم که شده و سنگینی میکنه کاملا . تغییرات این هفته رو که میخوندم نوشته بود کم کم دیگه باید حلقه رو بذاری کنار برای اینکه تنگ میشه به دستتون و واقعا همینطوری هم شده ولی من که میندازم . دم صبح بیشتر تکون میخوری و خیلی حس فوقالعاده ایه و دلم قنج میره و یا آخر شب یه موقع هایی تو مهمونی که تکون میخوری دلم میخواد داد بزنم و به همه بگم از خوشحالیم ولی نمیشه . هر دفعه که تکون میخوری به بابایی میگم و بابایی هم که بروز نمیده ولی من از برق چشماش حس میکنم ذوق کردنش رو . یه بار که داشتم از ماشین پیاده میشدم و نزدیک بود بیوفتم و از ترس هم کم بود سکته کنم شما بعدش یه تکون واضح خوردی و من دیگه واقعا داشتم سکته میکردم و به بابایی میگفتم که بیچاره دخترم ترسید که اینجوری تکون خورد وسط روز .

مسافرتمون رو کنسل کردیم که من راحت باشم و یه موقع اذیت نشم تو راه ولی به جاش انقدر مهمون اومده خونمون که دیگه واقعا خسته شدم و پشیمون از خونه موندن و هم مهمونی رفتن که تمومی هم نداره و هنوز چند جا مونده و خیلی ها هم هنوز نیومدن خونمون اوه. هوا چقدررررررررر خوبه . امروز چه بارونی میومد کیف میکردم بیرون و نگاه میکردم .

دیروز شکم بند بارداری خریدم ببندم تا شکمم که بزرگ شده و داره بزرگتر هم میشه به کمرم فشار نیاره و شما هم جات سفت باشه موقعی که من راه میرم و کار میکنم .

همچنان درگیر انتخاب اسمت هستیم و پیگیر و امیدوارم نتیجش خوب باشه فقط ..

اسمهایی که دیروز انتخاب کردیم : روشنک - ماهک - مهربان  - باران - نازلی

دو روز دیگه 5 ماهمون تموم میشه .. خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ادی
13 فروردین 93 11:00
به امید خدا باقی راه رو هم به سلامت طی کنی. منم همجنان در گیر اسمم. واقعا کار سختی هست. هر اسمی که انتخاب میکنم چند روز بعد دلم رو میزنه. ایشالله بهترین اسم رو برای گلت انتخاب کنی و نامدار باشه
مامان نرگس
پاسخ
انشالله .. همینطور شما عزیزم .. مرسی مامانی
مامان عرفان
14 فروردین 93 16:48
سلام مامانی. 22 هفتگی دخترت مبارک. عزیزم م توی هفته 34 هستم اما روزی رو یادمه که هفته 22 بودم. اونموقع زمان برام تند تند می گذشت اما الان یکماه دیگه اگه سزارینی باشم پسرم میاد و طاقتم طاق شده. بهم سر بزن.خوشحال میشم. دیگه باید حرکتهای دخترت شروع بشه خیلی شیرینه اولش که حرکتها ضعیف حس میشه ادم کلی حال میکنه. مراقب خودت باش
مامان نرگس
پاسخ
مرسی مامانی .. ایشالله به سلامتی زودی بگذر هاین یک هفته هم و گل پسرتو بغل بگیری ..