آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

سال نو مبارک

1393/1/1 0:16
نویسنده : مامان نرگس
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

سال نو شما هم مبارک باشه عشقم .امسال عید با وجود شما رنگ و بوی دیگه ای داره و خیلی خوشحالم گلم . شما هم که ابراز وجود میکنی دلم ضعف میکنه برات .همه ی آرزوی من سلامتی شما بود . سال تحویل رو در کنار مامان فاطمه و باباجون و دایی جونا بودیم و کلی هم عکس گرفتیم و شام هم مامان فاطمه قیمه بادمجون درست کرده بود نوش جون کردیم و بعدش رفتیم خونه ی مادربزرگ من و همینطور عمه معصوم و انقدر پانیا شیطونی کرد که زود ترک محل گفتیم و همه متفرق شدیم و اومدیم خونمون و حالا فردا صبح با مامان فاطمه و بابا جون میریم کرج .. خیلی دوست دارم فرشته ی من .. سال دیگه این موقع هم شما شیطونی میکنی برامون عزیزکم .. امروز شما 19 هفته و 3 روزه تو دلمی نفسم .. امسال سال اسب هست و سال تحویل ساعت 8 و 27 دقیقه شب بود ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ادی
1 فروردین 93 10:39
سال نو مبارک عزیزم. سال خوبی داشته باشی در کنار گل دخترت
مامان نرگس
پاسخ
مرسیییییییییییییی