آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

مامانی و هوس غذاهای خوشمزه

1392/12/9 20:29
نویسنده : مامان نرگس
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

مامانی دیروز صبح رفتم آزمایش خون غربالگری رو دادم و هزینش 143 تومن شد و مثل اینکه شامل بیمه نمیشه و آزاد حساب کردن و جوابش هم یکشنبه آماده میشه .این فاکتورا بود

inhibin - A

BHCG(GH

Unconj Estriol

A.F.P (GH

چند وقتیه که خیلی هوس غذاهای مختلف رو میکنم مثل دیشب که خیلی هوس عدس پلو کرده بودم و امروز برای نهار درست کردم و بعد ازظهری هم هوس آش رشته کردم و دیدم نه نمیشه بلند شدم و دست به کار شدم و الان هم داره واسه خودش میپزه دیگه چیکار کنم ظهر و شب نداره دلم میخواد خوب .. فکر کنم شما هم مثل مامانی شکمو بشی قربونت برم شما بیا با همدیگه برنامه میچینیم بازی و گردش و غذاهای خوشششمزه و ..

دیشب که از خونه عزیز میومدیم خونه به بابایی گفتم میخوای منو ببری بگردونی و بابایی هم اطاعت و برای شما هم دو تا عروسک خریدیم .. این خرسیه کلاهش مثل سر خوک میمونه و باحاله ..

اینم بدون کلاه ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایدا
10 اسفند 92 8:50
نرگس جون می بینی چه سریع می گذره!!! ایشاالله که از این به بعدش هم به همین راحتی و آسونی طی بشه و نی نی زودی بدوه بیاد بغلت خانمی یه لطفی کن به این آدرس اسمت رو برای سکوت بگذار. من ممکن هست نباشم مثل چند روز گذشته. این لینکش هست. http://manooononini.blogfa.com/ براش کامنت بگذار برات حزبت رو معلوم می کنه
مامان نرگس
پاسخ
آره واقعا البته امیدوارم آخراش هم به همین سرعت بگذره .. مرسی عزیزمممم چشمممممممم
مامان بهار،مهرنگار
26 اسفند 92 1:20
چقدر ناز.انشالله هر چه زودتر بیاد باهاشون بازی کنه.عزیزم سال نو رو پیشاپیش تبریک می گم.دوست دارم موقع تحویل سال یادم باشی و دعام کنی نرگس جون.
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم ..