آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه ناب خدا

زیباترین تصویر دنیا ...

1392/9/13 12:57
نویسنده : مامان نرگس
171 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی دلم میخواد ساعت ها بشینم و عکست رو ببینم ، منظورم عکس پست قبلیه . شاید برای بعضی ها خنده دار باشه ولی برای من زیبا ترین تصویر دنیاست عزیزمممممممم ..

رفتم بانک و داروخانه و اومدم چه بارون دلنشینی هم میاد . کلی کیف کردم انرژی گرفتم . وای که با وجود تو چقدر دنیا قشنگه چقدر همه چی خوبه . هیچ اتفاقی نمیتونه ناراحتم کنه . خیلی خوشحالم . خدایا ازت ممنونم .

امروز صبح که نماز خوندم دیگه خوابم نبرد و بابایی هم رفت سرکار و من همچنان بیدار ولی کلــــــــــــی باهات حرف زدم عشقم . حالا یه چند تا شعر و لالایی حفظ میکنم برات میخونم گلگلکم .

راستی دیشب مامانم طاقت نیاورده و به دایی جونت گفته دایی جونت هم اس ام اس داد و تبریــــــــک و ازم قول گرفته که بهش بگی خان دایی نیشخند . مامانم میگفت که وقتی گفتم کلی خوشحال شد و میخندید . همینطور باباجون و زندایی جونت .

از خوشحالی میخوام به همه ی دنیا بگم که من مامان شدم ولی نمیشه . حداقل تا موقعی که از ضربان قلب شما مطمین بشم نمیگم .

برات آیت الکرسی میخونم که خدا حافظت باشه ، سوره ناس و فلق میخونم که از هر چی که بده دور باشی عزیز دلم .

دیشب با خاله مرضی اس ام اس بازی میکردیم و میحرفیدیم و همش میگفت حامله نیستی ؟؟؟

بهش گفتم چیه خوابی چیزی دیدی ؟ میگه به دلم افتاده تو بدون اجازه من قصد کردی نیشخند بچه دار بشی . آخه میدونی تله پاتی ما خیلی قویه ،گفتم نـــــــــه دروغگو حالا داریم بهش فکر میکنیم چشمک . میدونی چرا بهش نگفتم نی نی توچولوی من آخه اگه بفهمه همه ی عالم و آدم میفهمننخنده . خلاصه مثلا دیشب خواستم گوشیم کنارم نباشه که تو اذیت بشی اونم همین که دراز کشیدم اس داد و شروع شد . ببخشید مامانی خوب یکم سخته ولی نهایت سعی خودمو میکنم ازش فاصله بگیرم ....

خدایا شکرتتتتتتتتتتتت ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کاکل زری یا ناز پریییی
14 آذر 92 10:56
عزیزم مبارکه مامان شدیییییی من از وب نی نی های زمستون هستم .خوش امدی به وب ما انشاالله این 9ماهو به سلامتی طی کنی
مامان نرگس
پاسخ
مرسییییییییییییی
آیدا
14 آذر 92 12:37
عزیز دلم برات یه بارداری راحت رو آرزم می کنم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم دوستم
مريم مامان اميران
14 آذر 92 20:59
حالت رو خريدارم نرگسي
رزا
15 آذر 92 19:51
سلام عزیزم مببببببببببببببببببببببببببارکه به سلامتی انشالله ......برای منم دعا کن خیلی ........
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممم . همیشه دعا میکنم عزیزم