آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

این ماه که گذشت ..

1392/8/11 2:09
نویسنده : مامان نرگس
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

آره مامانی گفتم که دلم میگه نیومدین . درست بود . 15 مهر رفتم ازمایش دادم و منفی بود و کلی گریه کردم و ناراحت ولی خیلی زود خودمو جمع کردم و سریع هم وقت گرفتم رفتم پیش دکترم و خودش هم خیلی ناراحت شد و گفت که خیلی ها بعد از iui همینطوری بدون دارو باردار میشن این ماه رو دارو نخور اگه شد که هیچ اگه نشد ماه بعد بیا که با دارو اقدام کن .خلاصه این ماه که بنا به دلایلی نشد اقدام کنیم و حالا باید از این ماه برم دارو بگیرم و با دارو ایشالله . بازم تا خدا چی بخواد .الان چند وقتی هست که غسل صبر میکنم انقدرررر اروم شدم و صبور که نگو کامل متوجه هستم خیلی استرسم کم شده خداروشکر میتونم بگم اصلا از بین رفته خیلی از این بابت خوشحالم و ارامش پیدا کردم خدایا شکرت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)