آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

5555555555

1392/9/7 16:19
نویسنده : مامان نرگس
220 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 5 روزه دیگه مونده عزیزمممممممممممم

5 روز تا روز آزمایش البته اگه پری زودتر از اون نیاد

ایشالله که ایندفه خدای مهربون روی منه رو سیاه رو روسفید کنه

نمیـــــــــــــــــــــــدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر چی نزدیکتر میشم انگار که جدی میشه و به دلم میاد که نه نمیشه مثل دفه های قبـــــــــــــــــــــــله دیگه

نمیخوام منفی بافی کنم ولی هر بار اینطوری شده

اگه غیر از اینه خوب باید یه نشونه ای داشته باشه که من اینجوری فکر نکنم!!!!!!!!!!!!

اصلا هر چـــــــــــــــــــی ..... خدایا راضیم به رضای تو ........ فقط کمکم کن و بهم آرامش بده و مارو از لطفت بی نصیب نکن ........... الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن .............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رزا
8 آذر 92 14:42
عزیزم به وبت اومدم و لینکت کردم باهم دوست شدیم
مريم مامان اميران
9 آذر 92 6:05
عزيزم خوشحالم ك آدرس اينجا رو بهم دادي ميگن وقتي زني زايمان ميكنه حكم يه ملك رو داره و دعاهاش مستجاب ميشه ، بارو ميكني موقع زايمان يادت بودم و دعا كردم براي اومدن كوچولوت و شاد شدن دلت؟ اگه خدا لايقم بدونه البته انشاالله براورده ميشه دل قوي دار مهربونم Azizammmmm