آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1392/9/9 23:06
نویسنده : مامان نرگس
177 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی انقدررررررررررررررررر دلم گرفته که نگو . همین الان هم دارم مینویسم اشک تو چشام جمع شده .

انقدر خسته شدم از زندگی که دیگه نمیدونم چیکار باید کنم .

دلم دلم شکستهههههههههههههه . گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه . دستام دازه میلرزه اشکام نمیذاره کیبورد و ببینم ...............

هر چی بیشتر امیدوار میشم بیشتر ناراحت میشممممممممممممممم از نیومدنت گریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ..........

دیروز و امروز یکم دلم یه جوری میشه مثل قبل پری شدن همیشه ولی هنوز نیومده .. دلم که اینجوری میشه اعصابم داغون میشههههههههههههههههههه .دیروز که خونه مامانم بودم و دلم اینجوری شده بود داشتم از پنجره بیرون رو میدیدم و کوه ها رو که میدیدم دلم میخواست اون نوک قله میبودم و انقدررررررررررررررررررررررررر فریاد میزدم و گریه میکردم تا دلم خالی میشد .....

الان هم که دلم گرفته و با بابایی هم قهر کردم دلم میخواست برم بیرون از خونه و قدم بزنم بازم نمیشه ولی حداقل اومدم تو اتاق و خلوت کردم بابایی اومد آشتی ولی حوصله نداشتم دلم میخواست تنها باشم و اونم رفت و من دارم برات مینویسم ............

جرات نمیکنم بی بی چک هم استفاده کنم از ترس اینکه بازم یه منفیه گنده ببینم و روانم بهم بریزه ..........

فقط با اومدن تو که همه چی خوب میشه .....

تا موقعی که تو نیستی اوضاع روحی من همینجوری داغون میمونه و هر روزی که میگذره بدتر و بدتر میشه .........

همسایه مامان اینا پسرش هی باباشو صدا میکرد همون موقعی که دلم درد گرفته بود و اعصابم داغون شده بود اونم هی بابا بابا میکرد و میرفت تو روانم و دلم میخواست سرمو بکوبم به دیوار فقط دلم میخواست گوشامو بگیرم و هیچ چیزی نشنوم ...........

درسته هی با خودم میگم که هنوزم دیر نشده ولی نه نمیشه بدون تو نمیشه ..... دیگه دلم اسیرت شده ....

دلم میخواد بمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم .................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ادی
10 آذر 92 0:05
عریزم . تا وقتی نیومده نباید امیدت رو از دست بدی. حالت های بارداری و پریود خیلی شبیه همن. دعا میکم که بیام و خبر بارداریت رو بخونم
مامان نرگس
پاسخ
انشالله . مرسی که میای پیشم