آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

بدون عنوان

1392/3/4 18:52
نویسنده : مامان نرگس
158 بازدید
اشتراک گذاری
دل دیوونه ..

سلام عزیز دلمممممممممممممم خوبی مامانی ؟ الهی من قربونت برم نازم

وای مامانی یه 4 روزی بود که پری عقب افتاده بود و با اینکه میدونستم نیومدی ولی نمیدونم چرا امیدوار بودم و واسه خودم خوشششششششششششششششحال بودم که نگو . کلی کیف میکردم وقتی به این فکر میکردم که اگه اومده باشی چی میشه خدا . دست خودم نیست دیگه چه کار میشه کرد . درست مثل موقعی که عاشق میشی و عقلت دیگه کار نمیکنه منم همینطور شدم دقیقا . به همین خاطره که میگم دست خودم نیست و نمیتونم . چون دل که میاد وسط دیگه هیچی جلودارش نیست و کار خودش رو میکنه . الان هم دل من فقط میخواد که تو رو داشته باشه و بس . با خودم فکر میکردم  و خیال بافی میکردم و سرخوشی بودم که نگوووووووو . توی مجله ی نینی پلاس میخوندم که نوشته بود استرس هم باعث میشه که پرولاکتین بره بالا به همین خاطره که میگن استرس باعث میشه باردار نشی . با همه ی این حرفا کاری نمیتونم بکنم جز دعا کردن و امیدوار بودن به رحمت خدای بزرگ . دیگه چیزی نمونده به سال جدید کاش میشد همراهم بودی و با هم کنار هفت سین سال نو رو شروع میکردیم . ایشالله سال دیگه تو بغلم باشی گلگلکم .

[ جمعه 25 اسفند 1391 ] [ 1:19 ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)