آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

با تو ...

1392/3/4 18:51
نویسنده : مامان نرگس
183 بازدید
اشتراک گذاری

امشب برنامه ای از ژاکلین دیدم و کلی کیف کردم چون که ترانه هایی که سروده و یا آهنگ هایی که ساخته همه از مورد علاقه های من بوده و من نمیدونستم و کلی خوشحال شدم که این برنامه رو دیدم .

آهنگ باتو که ابی خونده مال ایشون هست و خواستم اینجا بذارم .......

با تو این تن شکسته

داره کم کم جون میگیره

آخرین ذرات موندن

تو رگهام نمیمیره

با تو انگار تو بهشتم

با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم

عاشق شهامتم من

اگه هیچ نداشته باشم

با تو من مالک دنیام

با تو در نهایتم من

با تو انگار تو بهشتم

با تو پرسعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم

عاشق شهامتم من

با تو شاه ماهی دریا

بی تو مرگ موج تو ساحل دریا

با تو شکل یه حماسه

بی تو یک کلام باطل

بی تو من هیچی نمیخوام

از این عمری که دو روزه

در اتاقم واسه قلبم

پیرهن عزا بدوزه

با تو انگار تو بهشتم

با تو پر سعادتم من

دیگه از مرگ نمیترسم

عاشق شهامتم من

{جمعه 2 اردیبهشت 1392} {2:05}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)