آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

بدون عنوان

1392/3/4 18:52
نویسنده : مامان نرگس
167 بازدید
اشتراک گذاری
حس خووووووووب

مامانی دیشب با بابایی تا 3 نصفه شب با هم صحبت میکردیم . در مورد همه چی حرف زدیم و انقدر بهم آرامش میده حرفای بابایی که حد نداره و کلی بهم انرژی داد . در مورد شما هم که صحبت کردیم من کلی هم در همین حین گریه کردم ولی خیلی خوب بود خوشحال بودم به خاطر داشتن همچین همسر ماهی که واقعا برای من یه موهبت الهی هستش . دیگه اصلا قرار نیست من غصه بخورم و ناراحت باشم از اینکه شما تا حالا نیومدی حالا از این به بعد هم هر چی خدا بخواد . حتی تا اونجایی فکر کردیم و در بارش حرف زدیم که آخر آخرش اگه واقعا بچه دار نشیم میریم یه بچه از پرورشگاه میاریم و ..... خیلی چیزای دیگه . ولی خیلی حالم خوبه و از امروز که چشمم رو باز کردم همه چی عوض شده . واییییییییییی گفتم صبح صبح یه خوابی دیدم وحشتناااااااک که خواب دیدم پای راستم از بالا تا پایین کلا سوووووووخته واییییییییی ولی یکم خوب شده بود و فقط انگشتام بهم میچسبید و خیلی اذیت میشدم به مامانم همش میگفتم مامان انگشتام بهم میچسبه و مامانم هم بینشون چیزی گذاشته بود ولی خیلی بد بود وقتی که بیدار شدم همونجور خواب آلو خواب آلو رفتم از کیفم پول برداشتم گذاشتم برای صدقه . همین دیگه عزیز دلمممممممممممم . عاشششششق خودت و باباتمممممممممممممممم

[ شنبه 12 اسفند 1391 ] [ 19:19 ]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)