آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه ناب خدا

CMV لعنتی :(((((((((

1392/11/23 21:50
نویسنده : مامان نرگس
2,532 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یه مسأله خیلی خیلی ناراحت کننده که دارم میمیرم از ترس و نگرانی .. امروز بابایی رفت جواب آزمایشم رو گرفت و نگاه کردم و همه چی خوب بود و فقط CMV IgG بالا بود و اومدم تو گوگل سرچ کردم و وای خدای من خیلی نگران کننده بود یه ویروسی که مشه عفونت رو تو تمامی ارگانها دید و به جنین هم منتقل میشه یه چیز تمیدوار کننده اینه که اگه قبل از بارداری آلوده شده باشم احتمالش خیلی کمه که به جنین انتقال پیدا کنه .CMV باعث سقط جنین میشه .عوارضش کاهش شنوایی حسی عصبی اختلالات خونی گریهگریهگریهدیگه نمیتونم بنویسم خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا من بچمو ازت سالم خواستم خدایاااااااااااااااااا گریهگریهگریه خدایا من میمیرم اگه بچم چیزیش بشه .. خدایا منو با بچم امتحان نکننننننننننننننننننننننننننننننن ................. خدایا بسم نبود اون همه درد و غصهههههههههههههه اون همه عذاب . خدایا من چه گناهی کردم خدایا بچم چه گناهی داره آخه خدایا دیگه نمیتونم دیگه این یکی رو نمیتونم تحمل کنم خدایا فقط میخوام بچم سالم باشه خودم هیچیه هیچی خدایا خودم مهم نیستم فقط بچم خدایا گفته بودم که دیگه به جز سلامتی بچم تا آخر عمرم ازت چیزی نمیخوام .. خدایا بازم میگم خدایا التماست میکنم تو رو به همه ی اونایی که دوسشون داری خدایا به چی به کی قسمت بدم خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ... خدایا فقط و فقط توکلم و امیدم به خودته و بس همونجوری که با دادنش دلمو شاد کردی خدایا همونجوری هم سالم بذار تو بغلم خدایا برای تو که کاری نداره آخه .. خدایا آخه یاد اون تکوناش تو سونو میوفتم دیگه میخوام فقط بمیرم خدایا خدایاااااااااااااااااااااااا به بزرگیت قسمت میدم خدایا به پیغمبرت که گفتی قسم اونو رد نمیکنی خدایا تو رو به علی اصغر قسم میدم خدایا تو رو به پاره تن پیامبر تو رو به گلوی بریده ی امام حسین خدایا خدایا من بچمو سالم میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ازت خدایا من میمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم اگه اون سالم نباشه خدایا خودت خوب میدونی که همیشه امیدم توکلم به خودت بوده و بس خدایا تا شنبه که من برم پیش دکتر که هر ثانیه میمیریم و زنده میشم آخه خدایا کمکم کن .. خدایاااااااااااااااااااااااا ..آخه به هادی چجوری بگم چجوری تا شنبه ساکت باشم وبه روی خودم نیارم ..

دوستای خوبم برای نینیم دعا کنید سالم باشه دل شکستهناراحتنگرانگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواهر فرناز
23 بهمن 92 23:34
سلام گلم خوبی؟ چرا این همه نکرانی به قول قدیمیا بذار اول پدریت ثابت بشه بعد اینو از نت برات گرفتم تاريخ عضويت: Apr 03, 2010 تعداد ارسال ها: 345 محل اقامت: مشهد
Postارسال شده در: شنبه، 3 مهر، 1389 22:32:01 موضوع: پاسخ بصورت نقل قول دو نوع آنتی بادیCMV در خون یافت می شود: IgM و IgG آنتي بادي هاي IgM ابتدا توسط بدن در پاسخ به عفونت سيتومگالوويروس توليد مي شوند. معمولا ظرف يك تا دو هفته بعد از تماس با ويروس اين آنتي بادي در بدن ظاهر مي شود. انتي بادي IgM بعد از مدت كوتاهي توليد مي شود و سپس خاموش مي شود. بالاخره بعد از ماهها ميزان آنتي بادي IgM سيتومگالوويروس كاهش مي يابد و به حدي مي رسد كه قابل شناسايي نمي باشد. آنتي بادي IgG توسط بدن بعد از چندين هفته توليد مي شود. عفونت اوليه سيتومگالويروس محافظت طولاني مدت فراهم مي آورد.ميزان IgG طي عفونت فعال افزايش مي يابد سپس ثابت مي شود عفونت بهبود مي يابد و ويروس غيرفعال مي شود زماني كه فرد در معرض سيتومگالويروس قرار مي گيرد مقدار قابل سنجشي از انتي بادي IgG سيتومگالويروس در خون براي مابقي عمر خواهد داشت تست آنتي بادي IgG سيتومگال ويروس مي تواند همراه با تست IgM براي تاييد عفونت فعلي يا عفونت قبلي انجام شود. ایمنی اکتسابی طبیعی، شانس عفونت مادرزادی را در حاملگی های بعدی 70% کمتر می کند. واکسن و روش پیشگیری غیر فعال موثر وجود ندارد. جلوگیری از عفونت مادرزادی بستگی به پیشگیری عفونت اولیه در مادر بخصوص در ابتدای بارداری دارد. بهداشت خوب و شستن دست بخصوص در زنانی که در مهدکودک با نوپاها سر و کار دارند، از اقدامات اولیه است. تا اونجایی که سواد من قد میده برات خلاصه میکنم وقتی یه ویروس بیاد تو بدن علیهش انتی بادی میسازند ولی نوعش فرق میکنه در مورد تواگه الان IgM بالابود بیشتر نگران کننده بود یعنی در حال حاضر مبتلا به بیماری هستین ولی در موردIgGمیتوانه نشانه بیماری حاضر باشه میتوانه هم نشانه بیماری قبلی باشه یعنی تو ممکنه قبلا مبتلا شده باشی نه الان ولی تیترش توی خون تا حدی ثابت میمونه برای تستشم فکر کنم تیتر دوتا انتی بادی را باهم میسنجند معمولا بعد از یکی دوهفته تیتر هر دودر صورت ابتلا به بیماری در حال حاضر کاهش پیدا میکنه اگه کاهش پیدا کرد یعنی الان مریض هستین ولی اگه تغییر محسوسینداشت یعنی قبلا برخورد کردی ومصون شدی ایشالا که چیزی نیست
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.. خوب بودم اما یه دفه دیوونه شدم ودیگه هر چی به دلم اومد نوشتم .IgM من 0.41 فکر میکنم همینطور که شما گفتی باشه و جای گرانی نباشه. واقعا حالم بد بود . تو نینی سایت هم خوندم و واضح گفته بودن مامانا خیالم راحت شد .. از شما هم خیلی ممنونم عزیزم ..
مريم مامان اميران
24 بهمن 92 4:35
آخه خانومي چرا خودت نتيجه ازمايش رو ميبيني ، اين استرس كه بسيار براي خودت و بچت آذار دهندست، براي خودت ناراحتي درست نكن اين سه ، ٤ ماه اول اعصاب بچه شكل ميگيره و تو بايد از نظر رواني تو بهترين شرايط باشي . لطفا دنبال ناراحتي و استرس نگرد و بسپر دست خدا ديدي هيچي نبود، مال منم اين فاكتور بالا بود و دكتر گفت چيزي نيست. منتظرم شاديات و بخونمااااا
مامان نرگس
پاسخ
آره مامانی خیلی استرس وارد کردم به بچم و عذاب وجدان گرفتم .
خواهرفرناز
26 بهمن 92 23:19
سلام گلم رفتی دکتر چی گفت؟