آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ناب خدا

خبررررررررر

1394/8/30 16:39
نویسنده : مامان نرگس
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز که بعد از ماه ها اومدم آوای مامان که الان هم در خواب نیمروزی هستن و یک سال و سه ماه و هجده روزه هست و کلی شرین زبونی میکنه برامون یه خبر دارم مطمئنا که خبر خوبیه ولی فقط خیلی سخته البته اونم فقط برای خودمه سختیش و اون خبر اینه که من دوباره دارم مامان میشم

خوشحالم چون خدا اینطور خواسته و بهمون لطف کرده و باز هم مارو شامل رحمت خودش قرار داده و فقط 

حرفای اطرافیان که میدونم اگه بفهمن میخوان شروع کنن که واااای چرااااا خیلی سخته و .... از این حرفا که اینم میگذره و همه یادشون میره

خیلی حسم میگه که پسره نمیدونم چرا فقط و فقط میخوام سالم باشه ولی یک هزارم اپسیلون دلم میخواد آوا خواهر داشته باشه تا مثل من تنها نباشه ولی باز هم هر چی خدا صلاح بدونه 

فقط خدا بهم انرژی شو بده و همینطور صبر که میدونم خیلی سخته حداقل تا دو سال اول

به کسی هم نمیخوام چیزی بگم تا موقعی که دیگه ظاهرم نشون بده البته که به مامانم میگم

فقط میتونم بگم که خدایا شکرت

امروز بی بی چک مثبت شد و نی نی جدید امروز 4هفته و 5روزشه

پسندها (1)

نظرات (2)

مادرمنتظر
30 آبان 94 17:56
سلام.مبارکه.بیخیال حرف مردم.به منم گفتن ولی من مهم برام این بود که بجه هام تقریبا هم سن باشن وباهم بزرگ بشن
آدی
23 اردیبهشت 95 16:56
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بعد قرنها اومدم و با این خبر خوب روبه رو شدم. وقت کردی بیا و بگو نی نی کی به دنیا میاد و چنسیتش چیه. ولی فکر کنم تولدش با اوا نسبتا یکی باشه