آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

سیسمونی دخترم 2

1393/4/15 15:58
نویسنده : مامان نرگس
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدااااااااااااااا کلی عکس آپپلود کردم و یه لحظه اشتباهی پنجره رو بستم و همش پریدددددددددد .. کچل

اشکال نداره بیاین ادامه مطلب .. خسته

 

این پتویی که خودم بافتم ..

پتوی دور پیچ .. درسته انگری برد داره و عصبانی ولی از رنگ قرمزش خوشم اومد ..

پتوی نوزادی که عزیز از مکه آورده بود ..

پتوی نوجوان .. پرنیا از این خوشش اومده بود و میگفت برای من هم از این بخرید .. من که از این دختر مخترا خوشم نمیاد و اصلا هم خوشگل نیستن ..

پتوی یه نفره برای آینده ها که بزرگ شدی .. اینا کار من نیستا .. مامان فاطمه ست دیگه .. یه دونه دختر و هزارتا آرزو  و خوش به حال ما ..

میریم سراغ لباسا ..

لباسای سایز صفر .. قرربونت برم من که سایزت صفره کوچمولوی من بغل

سایز یک ..

اینا که از صفر هم کوچیکترن و همون روزای اول تنت میشن ..

اینی که میبینید دامن خودم بوده و بلاخره مامان فاطمه یه چیز نگه داشته برام از بچگی هام و چقدر خوشگله خیلی دوسش دارم و ایشالله هر موقع اندازت شد میپوشی و برامون قر میدی خانم خانما محبت

این بولیز و شلوار رو خاله ی زندایی سولماز بافته ..

چادر نماز مامان فاطمه از مشهد برات آورده بود ..

تشک تعویض ..خیلی بامزست ..

این عروسک و عزیز از کربلا آورده بود برات ..

این لباسا و 100 تومن رو عزیز و آقاجون برای سیسمونیت آوردن .. دستشون درد نکنه ..

این بولیز و دامن خوشگل و 50 تومن رو عمو مهدی و زن عمو ثریا و ستایش برات آوردن .. عمه فریبا و عمو حسین و طاها 70 تومن دستشون درد نکنه ..

این آویز خوشگل رو هم مامان فاطمه و باباجون دادن برات درست کردن دستشون درد نکنه ..

این هم از این قسمت .. یه چیزایی باز مونده که بذارم .. عکسشونو میگیرم و میام این 2 تا پست رو کامل میکنم ..

این چند تا لباس رو هم خاله مرضی شما که میشه دختردایی بنده به سلیقه خودش خریده و اون شرت قرمزه رو هم مامان فاطمه خریده ..

اینم جای پستونک که روز آخری خریدم برات ..

اینم نمای کلی اتاقت .. که البته بعدا یه کم جمع و جورترش میکنم منظورم اون عروسک های بالای کمدت که

دوست ندارم اونجا باشن ..

دست باباجون و مامان فاطمه درد نکنه و ایشالله که سالیان سال سایشون رو سرمون باشه و سلامت باشن ..

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عاطفه
16 تیر 93 16:32
وای نرگس جون مبارک باشه خیلی خیلی زیاد همه چیزه آوا جون خوشگلن انشاالله با دل خوش از همشون استفاده کنه ...نازنین خانوم سلامتی داره قدم رنجه میکنه به امید خدا
آدی
18 تیر 93 14:47
همه چی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
رزا
21 مرداد 93 9:01
عزیزم موقع زایمان ما رو هم دعا کن انشالله زایمان خوبی داشته باشی
نونو
22 مرداد 93 12:04
ای جانم مبارکش باشه اللهی سلامت بیاد و به سلامتی و شادی استفادشون کنه
مامان بهار
26 مرداد 93 0:55
kheili naze
مامان نازنین زهرا
28 مهر 93 0:02
خیییییییییییییییییییییییاتاق زیبایی داری آوای نازنین ... انشاالله همیشه اتفاقای خوب توی اتاقت داشته باشی