آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

هدیه ناب خدا

سیسمونی دخترم

1393/4/15 14:07
نویسنده : مامان نرگس
3,315 بازدید
اشتراک گذاری

در اتاقت که ایده خودم بود و خودم درست کردم و کل خونه هم پر اکلیل شده بود و برای اسمت هم کلـــــــــی گشتم دنبال حروف آماده و آخرش هم پیدا نکردم و خودم دست به کار شدم و درست کردم ..

بیاین ادامه مطلب بقیش اونجاست ..

کمد و ویترین .. اون عروسک که به در کمدت آویزونه خیلی باحاله گردنش رو که میکشی پایین موزیکاله و خیلی ملایم که خیلی دوسش دارم و بعد گردنش خودش جمع میشه میره بالا ..

یه طبقه ی داخل کمدت ..

یه طبقه ی دیگش ..

یه طبقه ی دیگش و پتوها ..

نمای داخل کمد لباس ..

یه طبقه دیگش و بهداشتی ها ..

کشوی کمدت و حوله تشک تعویض و خشک کن .. طبقات ویترین عکس جدید باید بندازم بعد میذارم ..

اون شتر معروف که عزیز از مکه اورده بود . اون عروسک هم دخترخالم اورده برات . اون فرفره رو مامان فاطمه از شمال گرفته بود . اون جغجغه زرافه چوبی رو هم چند سال پیش ا ماسوله مامان فاطمه گرفته بود برات .

عروسک رو خالم برات خریده و چرخ خیاطی رو هم از مشهد برات خریده .

کشوی ویترین و جورابا ..

پیش بندا و کلاه ها و اون پارچه های سبز رو هم خاله بابایی (فاطمه خاله)که خیلی هم مهربونه از کربلا آورده بود و به گهواره ی حضرت علی اصغر تبرک کرده بود به نیت اینکه خدا شما رو زودی به ما بده که همینطور هم شد ..

این هم تختت .. پرده ی اتاقت رو بابایی هنوز گل میخش رو نزده و منم عکسی ننداختم تا کامل بشه بعد ..

پتو حاضری و اون انگری بردا هم دم دستی هست که مامان فاطمه دوخته و فعلا اینجوری گذاشتم رو تختت ..

پایین تختت .. حباب موزیکال رو با بابایی که رفته بودیم مشهد خریدم برات زمستون سال 90 .. اون موقع تازه از خدا شما رو میخواستیم ..

طبقه ی تختت .. آلبوم و کتابا ..

اون عرسک آبی رو وقتی مجرد بودم و رفته بودیم ماسوله خریدم .. اون خرسی که خور و پف هم میکرد بیچاره قدیمیه و برای خودم بود ..

کشوی تخت ..

کشوی تخت ..

فرش اتاقت ..

اینم گهواره که میذارم کنار تختم تا موقعی که زیاد بزرگ نشدی و نمیتونی تو اتاقت و رو تختت بخوابی ..

سه چرخه بغل عزیزمممم خیلی باحاله .. تصور میکنم و ضعــــــف .. که مامان فاطمه میخواست بزرگتر برات بخره و نذاشتم .. حالا فعلا برات خوبه تا بزرگتر بشی ..

مینی واش ..

از این ساک های مخصوص بچه خوشم نمیومد و از این مدل خوشم اومد و خریدم ..

اینم یه بولیز و شلوارک برای من ..

ادامش رو تو پست بعدی میذارم دیگه خیلی زیاد شد ..

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ایدا
15 تیر 93 14:26
عزیزمممممم.. خاله قربونش برههه!!خیلی همه چی قشنگه!! وای که کلی ضعف کردم ایشاالله بزودی عکس آوای نازنین رو تو اینا می بینیم
مامان بهار
15 تیر 93 14:50
خیلی نــــــــــــــــــــاز بود.دلم دوباره نی نی خواست. الهی به سلامتی استفاده کنید.
حمیده
15 تیر 93 14:54
مبارکت باشه گلم
مامان نرگس
پاسخ
خیلی ممنون
آدی
18 تیر 93 14:47
مبارک باشه. خیلییییییییییییییییییییییی خوشگل بود همه چی. به دل خوش استفاد کنه اوا جونننننننن
مامانی
26 تیر 93 12:53
سلام نرگس عزیزم نمیدونی با دیدن سیسمونی گل دخترت چه ذوقی کردم ان شاء الله بسلامتی و خوشی از همشون استفاده کنه لباس خودتم خوشمله هاااااااااااااااااااااااااااااا الهی به خوشی زایمان کنی برای منم دعا کن خانومی آرزومه یه روز برسه منم برای وروجکم برم ازینا بخرم ان شاء الله
♥پرنیان♥مامان متین
28 تیر 93 14:40
سلام خانومی مبارکش باشه خیلی خوشگلن..ایشاالا بسلامتی ازشون استفاده کنه.. ای جوووووووووووووووونم دلم ضعف رف باور کن....