آوای نازمآوای نازم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
آنا ی نازمآنا ی نازم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ناب خدا

آوای 2 ماه و 16 روزه ی من

1393/7/27 23:03
نویسنده : مامان نرگس
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی از دست خودم ناراحت و عصبانی ام که نتونستم این مدت برات بنویسم ولی تا دلت بخواد فیلم و عکس ازت گرفتم .

تو یه پست جدا فقظ باید خاطره زایمانم رو بنویسم که فقط تو یه کلمه میتونم توصیفش کنم اونم درده . انقدرررررررر که من درد کشیدم میدونم که الان میگید مگه طبیعی زایمان کردی باید بگم که خیر سزارین بودم ولی شانس من اینطور بود دیگه . برخلاف دوران بارداریم که بسیار بسیار راحت بود . فقط خداروشکر که دخترم صحیح و سالم تو بغلمه همین . دیگه بقیش بمونه تو همون پست بگم ..

از خوشحالی هادی هر چقدر بگم کم گفتم .. فقط خدارو شکرررررررررررر میکنم.

الان دیگه من خوشبخت ترین آدم دنیام و غیر از سلامتی خانوادم هیچ چی نمیخوام ..

الان که دارم مینویسم ساعت 10 و 45 دقیقه شبه و خونه مامان فلطمه هستیم و آوا گلی هم روی پام هست و به مامانش زبون درازی میکنه میخنده ..

این روزا دیگه وقت سر خاروندن هم ندارم . خداروشکر دیگه شب و روزش مشخص شده و من هم میتونم بخوابم اوایل که از بیخوابی و خستگی عصبی شده بودم . خوابم در شبانه روز 4 ساعت بود تقریبا . فقط خوشحالی هادی و بودن دخترم بود که آرومم میکرد .

7مهر هم آوا رو بردیم آتلیه آسمان تو سعادت آباد و خیلی راضی بودم البته هنوز عکسا رو نگرفتیم ولی میدونم که خیلی خوب میشن  . کلا همه چی رو نظم بود و اینو خیلی دوست داشتم . لیلا حاتمی هم با بچه هاش اونجا عکس گرفته بود و وقتی دیدم ذوق مرگ شدم چون من عاشقشم .. فقط آوا همکاری نمیکرد یعنی نمیخواست بخوابه و کلا بیدار بود و به همین دلیل هم یه روز دیگه هم بهمون وقت دادن که بریم اینبار هم نخوابید  و نتونستیم مدلهای بیشتری عکس بگیریم . آماده شدن حتما میذارم ..

واکسن دوماهگیت رو هم با بابایی رفتیم زدیم و از قبل قطره استامینوفن داده بودم و زیاد اذیت نشدی خداروشکر ..

این عکس برای 4 روزه پیشه .. قربون دختر خوش خندم برم من ..

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بهار
6 آبان 93 20:24
هزار ماشالله چه قدر تغییر کرده.نامدار باشی عزیزم
عاطفه مامان مانیاد
7 آبان 93 1:22
آوای خوشگلم ماشاالله بزرگ شده عزیزم،نرگس جون بیشتر بیا برامون عکس بزار از آوا خانوم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی مامانی